Otkrivamo, kakve ugostiteljske usluge očekujemo kada smo na putu


Saveti

Jedan od osnovnih kriterijuma prema kojima razlikujemo kvalitet usluge u ugostiteljskim objektima koje posetimo jeste autentično iskustvo. Takva iskustva nam pomađžu da pd jednog sasvim običnog dana napravimo lepe uspomene kojih ćemo se uvek sećati.


Zato je vrlo važno da ovakve prilike i ovakva mesta na koje izlazimo sa svojim bitnim ljudima ostave sjajan utisak i nateraju nas da ih zauvek pamtimo i često im se vraćamo. Da bismo poželeli da takvo iskustvo proživimo iznova, potrebno je da više aspekata bude zadovoljeno.

A koji su to aspekti koje ugostitelji moraju da ispune da bi ispunili očekivanja ljudi, pročitajte u nastavku našeg teksta.



#1 Osoblje i usluga - ponašanje i trud zaposlenih je definitivno na prvom mestu

Osoblje a, pre svega, konobari, su nešto što ostavlja jedan od inicijalnih utisaka kada se dođe u sasvim nepoznat restoran. Zato je bitno da oni budu odeveni u kvalitetne uniforme za hotele koje će ih izdvajati od ostalih, da odrade potrebne treninge i edukaciju kako bi znali sve što je potrebno i bili maksimalno profesionalni.

Zaista je važno da svaki član osoblja ima striktno određeno kakvu uniformu treba da nosi, jer ta odluka odaje utisak čistoće i urednosti, što je, složićemo se, jako bitno ukoliko se radi s hranom. Takođe, bitno je da konobari budu jako kulturni, da ne zaboravljaju stavke koje su poručene, kao i da ne pogreše porudžbine.

Pored njih, jako je bitan i šef kuhinje, jer je on glavni za određivanje sastava menija. U svim ugostiteljskim objektima šefovi kuhinje su jako cenjeni zbog dokazane ekspertize. Tako, jelovnik zavisi od šefa kuhinje, dok konkretna ocena restorana zavisi od glavnog kuvara. 

#2 Enterijer - izgled same prostorije je vrlo bitan za doživljaj

Enterijer je jako bitan faktor odluke o biranju ugostiteljskog objekta u kom želite da uživate u ručku ili večernjem izlasku. S obzirom na činjenicu da većina ljudi voli da uživa u prijatnom i lepo enterijeru, potrebno je obratiti mnogo pažnje na to prilikom otvaranja ili renoviranja objekta.

Ukoliko vam budžet to dozvoljava, unajmite stručne dizajnere koji će se potruditi da vašu ideju što bolje sprovedu u delo i načine vaš lokal primamljujućim mestom. Čim se primeti sjajno odrađen dizajn, sam objekat postane izvor većeg poštovanja od onih gde na njega nije obraćena pažnja.

Kada se primeti da je neki ugostiteljski prostor ukusno uređen, prva asocijacija će biti da oni posluju na zaista visokom nivou. Takođe, lokali koji se potrude oko kvaliteta zvog enterijera postaju glavni izbor za važna slavlja svojih posetilaca, bilo to rođendani, godišnjice ili slavlja s firmom.

#3 Meni i karta pića - jelovnik je najbitnija stavka svakog ugostiteljskog objekta

Tip hrane i pića koja se služe u restoranu definitivno će biti glavni razlog dolaska ljudi na to konkretno mesto. Zato je jako bitno da pratite šta vaši posetioci vole najviše da naručuju iz vašeg menija, te da, na osnovu toga, pravite posebne akcije upravo za ta jela.

Možete imati vikend posvećen upravo tom omiljenom jelu vaših posetilaca, te im dati određenu vrstu popusta, što će vam doneti mnogo više poseta, a samim tim i veću zaradu. Uz takve aktivnosti ćete uspeti da prodate veću količinu svojih porcija i ubrzati rast vašeg biznisa.

Takođe, možete dati sebi izazov i ponekad osmisliti novo jelo koje ćete testirati i videti da li se posetiocima dopalo. Ukoliko naiđete na pozitivne kritike, ostavite ga u meniju kao redovno jelo, dok ćete ona koja se naruče jednom i nikada više, naravno, odstraniti.

Potrebno je da gosti ne čekaju dugo na pripremu poričenih jela, jer i vreme čekanja porudžbine spda pod veće kriterijume kada se odlučuje o mestu na kom će se ručati. Zato bi najbolje bilo da kuvari budu jako stručni, kako bi mogli u kratkom roku da spreme veoma ukusna jela.

#4 Inovativnost - konstantno napredovanje i poboljšavanje

Oni restorani koji godinama imaju identične stavke u svom jelovniku i u karti pića umeju vrlo lako da dosade posetiocima. U redu je da ona jela koja su posetiocima omiljena i koja se svakodnevno naručuju u najvećim količinama ostanu zauvek prisutni. Međutim, onda jela i pića koja su među manje omiljenim treba konstantno rotirati kada prođe određeni period vremena. 

Na taj način možete i lakše shvatiti šta ljudi koji posećuju vaš restoran žele da promene u vašoj ponudi. Takođe, ukoliko želite, možete i pitati neke stalne goste šta bi to novo od vas voleli da vide. Nezavisno od toga da li ste konkretno italijanska, meksička, turska kuhinja ili sve pomešano, nova jela bi trebalo povremeno da dodajete.

Ovo je bio naš spisak izdvojenih odlika najkvalitetnije ugostiteljske usluge. Nadamo se da smo uspeli da vam pomognemo oko odluke o poboljšanju i da vam dočaramo šta treba popraviti ili eventualno dodati u vaš ugostiteljski objekat da bi on dobio veću ocenu nego što sada ima.






Srodni tekstovi:


Kako da pripremite svoj automobil za bezbednu vožnju na putovanju tokom leta

Dolazak leta znači da je vreme da pripremite svoje vozilo za vožnju u uslovima visokih temperatura. ...

Detaljnije

Srpski turisti obožavaju Beč – zašto je to tako?

Tokom nekoliko decenija unazad, Beč se jasno iskristalisao kao jedno od omiljenih turističkih destin...

Detaljnije

Top 3 destinacije u Srbiji za neverovatne izlete

Kada ste poslednji put putovali kroz Srbiju? Jedna od dobrih strana šetanja našom zeml...

Detaljnije

Letovanje na Rodosu 2022 – san svih ljubitelja grčkog primorja

Veliki broj Srba letuje isključivo u Grčkoj, i „grčkom letu i grčkoj atmosferi“ daju aps...

Detaljnije
Copyright © 2018 Moj odmor. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS