Nekoliko načina kako možete reklamirati turističku agenciju
Saveti
Svi znamo da postoji veliki broj turističkih agencija, koje posluju širom zemlje. Putovanja su zaista predivna stvar, ali samo ukoliko je sama agencija posvećena i dobro organizovana u svakom segmentu svog poslovanja. Klijenata je raznih, i treba svima ugoditi. Reklamiranje turističkih agencija predstavlja veliki izazov, jer od samog marketinga zavisi i broj zainteresovanih za ono što ona ima da ponudi. Agencije moraju da prilagode reklamni materijal i strategiju željama i nekada visokim zahtevima klijenata, kako bi bili uspešni a klijenti zadovoljni.
Preporuka zadovoljnih klijenata je od velike važnosti, jer na taj način širite krug ljudi koji vas posmatraju kao poslovnu i kvalitetnu agenciju. Na prvom mestu svaka ponuda agencije treba da se obraća nekoj ciljnoj grupi. Postoje univerzalne ponude putovanja, ali i ona putovanja koja su namenjena mladima ili penzionerima, pa su i aktivnosti u sklopu same ponude prilagođene njima. Egzotična i skupa putovanja, imaju svoju klijentelu, pa i sam reklamni materijal treba prilagoditi svakoj kategoriji korisnika usluga agencije.
Popularni oglasi u liftu i nagradne igre
Promocija turističke agencije u liftu, namenjena je svim agencijama čija su ciljna grupa stanari koji žive u stambenim zgradama. Svakodnevno korišćenje lifta i promocija agencije na dobro pozicioniranom mestu, poslednjih godina itekako daje dobre rezultate. Reklama koja je postavljena u liftu, nalazi se na mestu na kom je nemoguće da ostane neprimetna. Na taj način turističke agencije će stalno biti pred očima ljudi, pa nema sumnje da će bar neko od njih, a naročito kada je ponuda dovoljno atraktivna, poželeti da rezerviše sebi putovanje.
Nagradne igre su oduvek dobar mamac za svaku vrstu posla, jer svi žele nešto da osvoje. Agencije mogu organizovati nagradnu igru, u kojoj će glavna nagrada biti neki izlet ili čak putovanje za dve ili više osoba. Ovo je odlična taktika, jer će se na taj način ljudi zainteresovati za rad agencije i ono što ona ima da ponudi. Čak i ako ne osvoje nagradu, ljudi će pregledati ponudu i neki od njih će se sigurno odlučiti na saradnju sa turističkom agencijom. Na isti način funkcionišu i blogovi o raznim putovanjima, putem kojih se mnoge destinacije mogu predstaviti na zanimljiv način, koji će probuditi i zaintresovati mnoge klijente.
Društvene mreže i njihov uticaj
Neminovno je da je korišćenje društvenih mreža postala svakodnevnica svakoga od nas. Kada su iskorišćene u prave svrhe, društvene mreže mogu imati veliku korist i sposobnost reklame svakog biznisa. Mnogi od nas imaju naloge na više društvenih mreža, pa je preporuka da se sama agencija reklamira na više mreža, kako bi za nju čulo što više ljudi. Reklamni materijal koji se nudi putem društvenih mreža, mora biti dobro osmišljen, kako bi imao efekta i urezao se ljudima u pamćenje. Dobar logo, kvalitetan sadržaj i angažovanje poznatih ličnosti ili influensera, koji će reklamirati agenciju, sigurno će dati dobre rezultate. Jer ljudi veruju u iskustva drugih ljudi, a ako vas reklamiraju neke omiljene ličnosti potencijalnih klijenata, zagarantovan vam je uspeh u radu. Pobrinite se da imate primamljive ponude, koje će moći da privuku i one sa ograničenim budžetom, ali i one kojima finansije ne predstavljaju problem.
Srodni tekstovi:
Putovanje u Barselonu: šta je potrebno da znate i šta MORATE posetiti?
Vamos a Barcelona!Putujete u Barselonu: evo šta je potrebno da znate i šta MORATE pose...
DetaljnijePutovanje s malim budžetom
Putovanje je strast mnogih, ali često se čini da je rezervisano samo za one s dubokim džepovima. Međ...
Detaljnije4 najbolje destinacije za city break po Evropi
City break putovanja postala su sve popularniji izbor među mlađim putnicima, posebno onima koji traž...
DetaljnijeKofer ili putna torba? Šta je bolje za putovanje?
Putovanja su često zadovoljstvo, ali i uzbuđenje i izazov. Kada je karta za put rezervisana, pr...
Detaljnije